بازدید مدیر زیرساخت سازمان ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

مدیر زیرساخت ایمیدرو به منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از این کانون صنعتی و معدنی بازدید کرد.

غلامرضایی، از پروژه های زیر ساختی و سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفتند.

در این بازدید یک روزه، از پروژه‌های: فضای سبز، آب شیرین کن، پارکینگ منطقه ویژه، شهرک پشتیبان، جاده شریانی، معدن، احداث خیابان ها و کانالهای هدایت آب‌های سطحی، دایک ها و سیل بند خاکی پیرامونی منطقه ویژه، احداث سوله های انبار گمرک و همچنین از پروژه باند دوم جاده لامرد ـ خنج و همچنین از پروژه های سرمایه گذاری نظیر پتروشیمی هرمز، مجتمع آلومینیوم جنوب بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور و نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی سیکل ترکیبی غدیر انرژی بازدید به عمل آوردند.

در ادامه در نشست جمع بندی که با حضور پیمانکاران، سرمایه گذاران و مدیران منطقه ویژه اقتصادی لامرد برگزار گردید، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به تبیین و تشریح پروژه های فعال در منطقه پرداخت و از حمایت ها و همراهی سازمان ایمیدرو در تحقق و عملیاتی شدن پروژه ها قدردانی نمود.

کورش فتاحی، از همه کسانی که در گذشته بذر صنعت را در این زمین لم یزرع کاشتند تا امروز شاهد بارور شدن و شکوفایی اقتصاد و صنعت در این گستره جغرافیایی باشیم به خوبی یاد کرد.

فتاحی در ادامه به استقبال سرمایه گذاران از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی لامرد اشاره کرد و افزود: با سرمایه گذاران جدیدی به تفاهم کامل رسیدیم و به زودی مراحل انعقاد قرارداد نهایی خواهد شد. با نهایی شدن قرارداد این پروژه ها، تحول بزرگ و شگرفی در صنعت و اقتصاد این سامان ایجاد خواهد شد.

در ادامه غلامرضایی مدیر زیرساخت ایمیدرو با تحسین پیشرفت پروژه های زیر ساختی و سرمایه گذاری در منطقه ویژه لامرد اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات منظم پایش پروژه ها، وقتی پس از چند ماه روند پیشرفت پروژه ها را می بینم حقیقتا جای تقدیر و تشکر دارد.

هم اکنون در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ۱۳ پروژه فعال در حوزه زیرساخت با اعتباری بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد ریال در حال فعالیت هستند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9907

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: