جانمایی دو قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در منطقه آزاد اروند

مدیر املاک و اراضی سازمان منطقه آزاد اروند از جانمایی دو قطعه زمین در شهرستان های آبادان و خرمشهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن، خبر داد.

 مهدی میرزا خبر داد و افزود: با توجه به هدف گذاری های دولت در خصوص تأمین زمین برای برای ساخت حداقل یک میلیون مسکن  در سال و در محدوده شهرها و روستاها؛ سازمان منطقه آزاد اروند نشست ها و جلسات متعددی بویژه با ادارت راه و شهرسازی آبادان و خرمشهر و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزار کرد که ماحصل آن اختصاص و معرفی دو قطعه زمین جهت اجرای این طرح در منطقه بود.

میرزا درباره زمین تأمین شده در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در آبادان بخشی از زمینی موسوم به ۶۰ هکتاری در منطقه ذوالفقاری در نظر گرفته شد و طی مکاتبه با اداره راه و شهرسازی استان خوزستان این مهم را اعلام کردیم.

وی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی خرمشهر نیز در رابطه با زمین های که به همین منظور جانمایی کرده اند مکاتباتی با سازمان منطقه آزاد اروند داشت که پس از انجام بررسی های لازم، در پاسخ این مکتابه قسمتی از زمینی موسوم به ۴۲ هکتاری در شهرستان خرمشهر تایید گردید که طی فردا به اداره راه و شهرسازی استان نیز اعلام خواهیم کرد.

مدیر املاک و اراضی سازمان منطقه آزاد اروند، خاطرنشان کرد: ادارت راه و شهرسازی دو شهرستان آبادان و خرمشهر اسامی افرادی که برای مسکن ملی ثبت نام کرده اند را رصد و پایش می کنند و پس از بررسی سوابق واگذاری آنها؛  وارد مرحله عملیاتی شده و زمین ها را قطعه به قطعه به این افراد واگذار خواهند کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11129

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: