خبری امیدوار کننده و خوب برای کیش

محمدرضا کلائی گزینه جدی برای مدیرعاملی منطقه آزاد کیش

با گذشت نزدیک به ۴ ماه از اداره سازمان منطقه آزاد و کلیدی کیش با حکم سرپرستی، حالا شنیده‌ها حکایت از جدی شدن نام محمدرضا کلائی مدیرعامل فعلی منطقه ویژه اقتصادی سرخس و شهردار اسبق کلانشهر مشهد به عنوان گزینه جدی برای مدیرعاملی منطقه آزاد کیش دارد.
اهمیت این انتصاب به واسطه تغییر مکرر مدیران کیش با توجه به ظرفیت‌های بالای این منطقه آزاد و لزوم برنامه‌ریزی کلان برای احیای ظرفیت‌های مستمر تجاری، اقتصادی و گردشگری و همچنین بکارگیری یک مدیر کارآزموده و با تجربه در مسئولیت هدایت این پتانسیل‌هاست.

لذا با توجه به توان مدیریتی و سوابق کلائی، پیش‌بینی می‌شود در صورت انتخاب وی برای مدیرعاملی منطقه آزاد کیش، ساکنین و کسبه کیش بعد از سال ها یک مدیر رزومه دار و موفق را در مسند مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش خواهند دید و این جزیره به جایگاه مطلوب خود خواهد رسید.

محمدرضا کلائی متولد ۱۳۵۹ در مشهد در تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۷ رسما با حکم وزیر کشور دولت دوازدهم به عنوان جوانترین شهردار کلان شهرهای ایران و شصت و ششمین شهردار مشهد شد و دوره مدیریت شهری کلائی یکی از بهترین دوره های مدیریت شهرداری مشهد بود، از تسویه بدهی های کلان، به سرانجام رساندن عملیات های متوقف شده و ایجاد پروژه های تفریحی و تفرجگاهی در مشهد تا اجرای اولین تصفیه خانه سپتاژ کشور و ساماندهی کشف رود مشهد نشان از توانایی کلائی در اداره این کلانشهر بود.

محمدرضا کلائی اقتصاددان است و مدرک دکترای اقتصاد خود را از دانشگاه فردوسی مشهد اخذ کرده است.

وی همچنین مدیر کل نظارت و ارزیابی اقتصادی وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی، معاون برنامه ریزی و امور شرکت ها صندوق بازنشستگی فولاد کشور، قائم مام معاونت برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران، پژوهشگر مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و عاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد را در سوابق خود دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10502

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: