رشد ۳۵ درصدی صدور مجوز سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید ۱۵۳۱ فقره مجوز فعالیت اقتصادی در ۶ ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

سید مسعود آل عبایی با بیان این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۴۳۷ مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده که است.
آل عبایی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، ۷۹ مورد مربوط به بخش صنعتی، ۱۹۶ مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و ۱۶۲ فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.
مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت ۱۰۹۴ فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد قشم تمدید شده، افزود: از این تعداد ۱۵۸ فقره مجوز در حوزه صنعت، ۴۶۰ مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و ۴۷۶ فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی می‌باشد.
به گفته آل‌عبایی؛ تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از ۳۵ و ۲۲ درصد رشد دارد.
مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فعالان اقتصادی جهت برخورداری از معافیت های مالیاتی مرتبط با فعالیت در منطقه آزاد قشم باید در زمان مقرر برای تمدید مجوز خود اقدام کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12351

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: