ارتقای سطح ارائه خدمات اطلاعات هوانوردی و ناوبری هوایی فرودگاه بین المللی پیام

نشست مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با محوریت ارتقای خدمات ناوبری هوایی فرودگاه پیام برگزار و مقرر شد تا در آینده نزدیک سطح همکاری های فنی و تخصصی فی مابین افزایش یابد.

 با هدف توسعه هر چه بیشتر زمینه همکاری‌ها بین پیام با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نشست مشترکی با حضور اکبر قنبرپور مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با کاپیتان رضا نخجوانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد.
ارایه سرویس ترافیک هوایی، آموزش نیروی انسانی متخصص، ارتقای سطح خدمات ناوبری هوایی فرودگاه بین المللی پیام و به روز رسانی تجهیزات  از مهم ترین مواردی بود که در این نشست مطرح شد.
همچنین در این جلسه مقرر شد که با توجه به فعال بودن فرودگاه بین المللی پیام در حوزه های مسافری، کارگو و آموزشی همکاری های مشترک برای ارتقاء خدمات در این بخش ها با همکاری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران صورت گیرد.
بنا بر این گزارش، با توجه به برگزاری نمایشگاه بین المللی ایرشو در سال ۱۴۰۲در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، حضور فعال و پررنگ شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی در این نمایشگاه از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح و قرار شد که در این رابطه نیز همکاری های مشترکی انجام شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11632

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: