کشف ۱۸۴ کیلو مواد در سال ۱۴۰۱ در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: ماموران این جزیره امسال در عملیات‌های مختلف موفق به کشف ۱۸۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شدند.

سرهنگ علی اصغر جمالی روز چهارشنبه اظهار کرد: امسال مبارزه با تهیه و توزیع موارد مخدر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در نتیجه اقدامات و اجرای طرح های مختلف دستگیری خرده فروشان و قاچاقچیان حدود ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
وی افزود: در آخرین اقدام اعضا یک باند که به صورت گسترده در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و تحرکات آن ها تحت کنترل قرار گرفت که مشخص شد،اعضای باند درحال انتقال یک محموله از بنادر همجوار به جزیره کیش هستند.
سرهنگ جمالی اضافه کرد: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضایی در قالب ۲ تیم با همکاری دریابانان ناوگروه شناوری در یک عملیات منسجم و هماهنگ سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: ازاین سوداگران مرگ ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابان کیش در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در برخورد با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر اهتمام خواهد داشت و اعتیاد آفت اجتماع و زمینه ساز تباهی جوانان و مقابله با آن نیازمند عزم ملی است و این امر با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند میسر خواهد شد.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9931

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: