نخستین جشنواره استانی «صنعت دریایی و رسانه» برگزار می‌شود

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل ایزوایکو از برگزاری نخستین جشنواره استانی صنعت دریایی و رسانه با موضوع «نقش ایزوایکو بعنوان بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در تحقق اقتصاد دریا محور» در بندرعباس خبر داد.

فرزین قربانی : با توجه به ساحلی بودن شهر بندرعباس و اهمیت نقش رسانه در صنعت دریایی به ویژه شرکت ایزوایکو، باید نقش رسانه بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گیرد.

قربانی گفت: نقش رسانه در صنعت به فراموشی سپرده شده و به نوعی حذف شده است. با توجه به اینکه رسانه همواره یاری گر تمامی صنایع در حوزه های مختلف بوده، این جشنواره استانی با عنوان «صنعت دریایی و رسانه» در بندرعباس برگزار می شود تا به نوعی از زحمات و تلاشگران عرصه رسانه تقدیر شود.

وی با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره برنامه های دیگری نیز تدارک دیده شده است، گفت: دوره آموزشی با عنوان «نقش رسانه در صنایع دریایی» با استفاده از اساتید برجسته یکی از برنامه های این جشنواره است.

سرپرست ارتباطات و امور بین الملل منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس افزود: روزنامه‌ها، هفته نامه ها و نشریات،خبرگزاری‌ها و پایگاه های خبری دارای مجوز می‌توانند آثار خود در بخش‌ گزارش، یادداشت و تیتر را که از مردادماه۱۴۰۱ تا تاریخ ۳۱ تیرماه۱۴۰۲ منتشر و به آدرس ایمیل International.Relations@isoico.com ارسال نمایند.
گفتنی است، اسامی نفرات برتر جشنواره پس از اعلام داوری، در آیینی رسمی با حضور مسئولین عالی استان اعلام و از نفرات برتر با اهداء جوایز تقدیر و تشکر بعمل می آید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11123

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: