معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم برای سرمایه گذاران چینی

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جلسه با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان چینی فعال در منطقه آزاد قشم به منظور هم اندیشی و برنامه ریزی برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی چین خبر داد.

 منصور عظیم زاده اردبیلی با بیان این مطلب، اظهار داشت: در این جلسه برخی مسائل و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان چینی فعال در منطقه آزاد قشم مطرح و برای رفع و پیگیری آنها برنامه ریزی هایی صورت گرفت.

عظیم زاده اردبیلی ادامه داد: بازبینی و آماده سازی بسته های سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم جهت معرفی بهتر و حضور موثر در نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی چین، موضوع دیگری بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته این نمایشگاه بین المللی از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ شهریورماه سال جاری در شهر شیانمن کشور چین با حضور مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با هدف معرفی بهتر فرصت های اقتصادی منطقه آزاد قشم برای سرمایه‌گذاران و ایجاد رونق اقتصادی در جزیره، بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف از جمله نفت و انرژی، لجستیک و صنایع دریا پایه، شیلات و کشاورزی، صنایع و گردشگری آماده خواهد شد.

عظیم زاده اردبیلی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف توسعه روابط بین الملل همسو با دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم و معرفی بهتر توانمندی ها و فرصت های اقتصادی موجود در منطقه آزاد قشم، حضور موثر و فعال در نمایشگاه های مختلف داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11958

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: