اجرای طرح گردشگری سلام هموطن با اهدای ۲۰۰ لیتر بنزین رایگان

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش از اجرای طرح گردشگری سلام هموطن با استفاده از برنامه مشعل و اهدای بنزین رایگان به مسافران جزیره کیش خبر داد.

رحمان سادات نجفی افزود: مسافرانی که قصد سفر با خودروی شخصی به جزیره کیش را دارند می‌توانند با نام نویسی در سامانه مشعل نسبت به دریافت تسهیلات این طرح اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تخفیف‌های فروشگاه‌های عضو سامانه مشعل درقالب اهدای بنزین رایگان به حساب گردشگران واریز خواهد شد، گفت: بنزین تعریف شده قابلیت نقد شوندگی و انتقال به غیر را دارد و گردشگران می‌توانند با ارائه شماره کارت بانکی مبلغ تخفیف را دریافت کنند.

سادات نجفی به تلاش بخش خصوصی برای رونق گردشگری در کیش اشاره کرد و افزود: هم اکنون هتل‌های کیش بیش از ۷۰ درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌دهند و قیمت یک هتل چهارستاره در جزیره کیش یک چهارم هتل مشابه در سایر نقاط گردشگری ایران است.

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با بیان اینکه هرمزگان یکی از استان‌های پر درآمد مالیاتی در کشور است، افزود: جزیره کیش بیش از ۴۰ درصد درآمد مالیاتی هرمزگان را تامین می‌کند و در سال گذشته بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی برای کشور داشته است.

سادات نجفی افزود: براساس طرح سلام هموطن قرار بر این بود تا پایان شهریور، سه میلیون لیتر بنزین رایگان برای جذب گردشگر به کیش اختصاص یابد که در تلاش هستیم تا پایان سال طرح را تمدید کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11686

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: