ارائه بسته های تخفیف ویژه برای گردشگران کیش

دبیرکل جامعه هتلداران کیش از اختصاص بسته های تخفیفی۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت هتل های جزیره در قالب تورهای مسافری خبر داد.

مهرداد تاوتلی در نشست خبری «برگزاری رویدادهای تابستانه کیش» سطح تعامل و همکاری میان جوامع مختلف جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جامعه هتلداران کیش ضمن این که در زمینه آموزش نیروی انسانی، بازسازی و نوسازی برخی از هتل ها اقدام کرده، نظارت های مستمر نیز بر هتل های کیش را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته تاوتلی، برخی از مراکز تفریحی با ارائه بسته های ترکیبی به عنوان مشوق هایی در برگزاری جشنواره ها، تخفیف ها و جوایز نقش بسزایی ایفا می کنند، از این رو در فصل گرما با ظرفیت های ایجاد شده میزبان شمار زیادی از گردشگران از نقاط مختلف کشور خواهیم بود.

وی، یکی از عوامل محرک در انتخاب گردشگران را نرخ خدمات و پروازها عنوان کرد و افزود: درجلساتی که با حضور مدیران بازاریابی و فروش ایرلاین ها برگزار شد؛ شرکت های هواپیمایی قول مساعد دادند که در زمینه ورود مسافر به جزیره تعامل و همکاری خوبی با جوامع داشته باشند.

دبیرکل جامعه هتلداران کیش در بخش دیگری از سخنان خود نقش و مسئولیت خطیر اصحاب رسانه در رونق گردشگری و اقتصادی کیش را مهم و تاثیر گذار ارزیابی کرد و تاکید داشت: نگاه ویژه اصحاب رسانه به نقاط مثبت و قوت ایرلاین ها به طور حتم در رونق گردشگری این منطقه تاثیر گذار خواهد بود و انعکاس اخباری با محتوای گرانی بلیط ضمن تبلیغ منفی در ذهن مخاطبان، چنین تصوری را ایجاد خواهد کرد که کیش دست نیافتنی است.

تاوتلی انسجام همگانی به ویژه نقش مهم اصحاب رسانه محلی را یکی از عوامل تاثیر گذار در رونق گردشگری این منطقه عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری رویدادهای ورزشی در جزیره کیش خبر داد و افزود: با برگزاری این رویدادها کیش به عنوان مقصد گردشگری و توریسم ورزشی در منطقه مطرح خواهد شد.

دبیرکل جامعه هتلداران کیش، حضور شبکه راشاتودی روسیه در جزیره کیش و تهیه گزارش های خوبی که از این منطقه داشتند ایجاد انگیزه برای تورهای خارجی و ورود مسافر به جزیره را رقم خواهد زد.

تاوتلی، گفت: تورگردانان در هفته آینده به جزیره کیش دعوت می شوند تا کیش به عنوان مقصد اصلی کشور برای تورهای خارجی معرفی شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10874

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: