برای نخستین بار در منطقه آزاد چابهار صورت گرفت؛

چابهار میزبان اردوی انتخابی تیم ملی موج‌سواری

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی موج‌سواری در رشته استند آپ پدل برد برای نخستین بار در این منطقه آزاد چابهار خبر داد.

 مهدی آبروش با اشاره به همکاری این سازمان با انجمن ورزش‌های موج‌سواری و فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی جمهوری اسلامی ایران، کمیته ورزش‌های موج‌سواری استان سیستان و بلوچستان و هیات استان برای این میزبانی گفت: این مسابقات باهدف رکوردگیری و انتخاب نفرات برتر برای اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی به میزبانی منطقه آزاد چابهار از روز دوازدهم اردیبهشت ماه، آغاز به کار کرده است.

آبروش، از حضور ۷۰ ورزشکار استند آپ پدل برد در این مسابقات خبر داد و افزود: برای نفرات منتخب در این مسابقات یک‌هفته‌ای در پایان، یک دوره آموزشی موج‌سواری برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: موقعیت و آب‌وهوای مناسب این منطقه آزاد در حاشیه دریای عمان، فرصتی ارزنده برای برپایی اردوهای ورزشی به‌ویژه در حوزه ورزش‌های ساحلی و آبی است.

شایان‌ذکر است، اردوی انتخابی تیم ملی موج‌سواری در رشته استند آپ پدل برد از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی منطقه آزاد چابهار در حال برگزاری است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10541

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: