مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو مطرح کرد:

فرهنگ و منابع انسانی؛ زیربنای توسعه پایدار در کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آئین اختتامیه «همایش ارتقای پایدار شاخص های توسعه فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد» با اشاره به اینکه فرهنگ و منابع انسانی دو مقوله بسیار مهم و زیربنای توسعه پایدار است گفت: محور توسعه در هرکشوری منابع انسانی است و بدون فرهنگ هیچ توسعه پایداری اتفاق نمی افتد.

حسین گروسی در آئین اختتامیه همایش ارتقای پایدار شاخص های توسعه فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد در شهرستان شوط ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع)، فمر بنی هاشم(س) و امام سجاد(ع)، سه عامل توسعه اقتصادی را سرمایه، منابع طبیعی و منابع انسانی تعریف کرد و افزود:‌ این اندیشه ها هستند که می توانند شاخص های توسعه پایدار را تبیین کنند.

گروسی، برگزاری همایش ارتقای پایدار شاخص های توسعه فرهنگی و اجتماعی را فرصتی برای بهره گیری از ظرفیت های اندیشمندان و نخبگان منطقه عنوان کرد و افزود:‌ رهبر معظم انقلاب همکاره در پیام های نوروزی به دو مسأله تأکید ویژه داشتند یکی فرهنگ و دیگری بحث اقتصاد بود.

وی، رشد اقتصادی را بدون ارتقای فرهنگی غیرممکن دانست و افزود: اکثر مشکلات اقتصادی جامعه ریشه در بحث های فرهنگی و اجتماعی دارد و می تواند با ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و سیاستگذاری درست بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین ظرفیّت امیدبخش کشور، نیروی انسانی مستعد و کارآمد با زیربنای عمیق و اصیل ایمانی و دینی است.

گروسی خاطرنشان ساخت: مدیریت صحیح و بهره مندی از نیروی انسانی توانمند و خلاق، زمینه دست یابی به توسعه پایدار را فراهم می کند.

در این آئین شرکت کنندگان ضمن ارائه مقالات خود،‌ از مقالات برتر با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9887

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: