گفتگو با خانم الهام اسدی کارآفرین و مدیرعامل استارتاپ هوشمند آفرودی و گردشگری تیمار

خالق برند تیمار از میان جنگل و کویر ، تا باشگاه مشتریان بانک پارسیان

خانم الهام اسدی کارآفرین و مدیرعامل استارتاپ هوشمند آفرودی و گردشگری تیمار به میدان رقابت با پلتفرم های ایرانی و بین المللی آنلاین خدمات دهی به مسافر آمده است ، مشتریانش اما مشتریهای معمولی و ساده نیستند که فقط بخواهند از مبدا به مقصد برسند ، مشتریانش هم مثل خدماتی که ارائه می دهد مشتریهای خاصی هستند. با خالق برند تیمار به گفتگو نشستیم و کمی کنکاش کردیم تا با ایده ها و اهدافشان بیشتر آشنا شویم .

خانم اسدی لطفا برامون از پلتفرم تیمار بگویید؟
تیمار در واقع یک پلتفرم برای درخواست ماشین های آفرودی و سافاری است که مشتریانش طبیعتگرد ها هستند ، داخل سایت و یا اپلیکیشن تیمار که می شوید یا باید مسافری باشید که به دنبال اجاره خودروی آفرودی هستید و یا راننده که ما به آنها راهنما  یا سفیر میگوییم.
علاقه ی شخصی من به طبیعت گردی و کارآفرینی باعث شد که با هدف ایجاد چهار هزار شغل و به وجود آورن رفاه و امنیت برای طبیعت گردها به این حوزه ورود کنم.

علاقه مند هستید اول از خدماتی که به طبیعت گردها میدهید بگویید  یا از سفیر ها (راننده ها)؟

بهتر می دانم از شروع کار تیمار و جذب سفیرها که  بعد از اخد مجوز های لازم از یک فراخوان در تعمیرگاه مجموعه تیمار شروع کردیم  بگویم و تلاش برای جذب افرادی که ماشین های آفرود دارند ، جالب است  بدانید که خیلی از افراد هستند که طبیعتگرد هستند ،  ماشین های آفرودی دارند و با شرایط اقتصادی بوجود اومده حتی از پس هزینه های تعمیر ماشین هایشان بر نمی آیند !
فراخوان دادیم و نسبت به جذب این افراد اقدام کردیم و استقبال خیلی خوبی هم داشت.

در ابتدا برای این افراد ورکشاپ های تخصصی برگزار کردیم ، سفیر ها آموزش های لازم را چه برای رانندگی در شرایط سخت ، نحوه ی تور لیدری ، رفتار با مسافر ، لوکیشن های دیدنی و … دیدند.

به جز اشتغال زایی برای سفیر ها و دریافت هزینه سفر (اگر فقط آخر هفته ها سفر داشته باشند،درآمد حداقل ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان در ماه خواهند داشت)، آفرهای خوب اقتصادی برای سفیر ها در نظر گرفتیم ،  در شهر های مختلف با تعمیر گاه های مجاز مورد تایید تیمار قرار داد بستیم به طوری که  خودروی هر سفیر قبل از شروع کار با ما به صورت رایگان  عیب یابی و تست سلامت میشود  و این آفر اینجا تمام نمی شود ، بعد از سفر هم هر موردی برای خودرو ها پیش بیاید ۵۰ درصد هزینه تعمیرات را تیمار به عهده می گیرد
بیمه کامل سفیر و مسافر در زمان سفرها هم به عهده تیمار است و چه مسافر چه سفیر از شروع سفر تحت بیمه قرارمی گیرند.

موضوع بعدی هم که به امنیت مسافرها برمی گردد ، این است که مثل تمام پلتفرم های آنلاین تاکسی تمامی سفیر های ما توسط نیروی انتظامی احراز هویت شده و عدم داشتن سو پیشینه و تست های سلامت روانی و … ازشرط های مهم جذب سفیر درتیمار است.

مراحل جذب سفیر در اپلیکیشن و سایت تیمار بسیار آسان بوده  و اشخاص علاقه مند به راحتی می توانند درخواستشان را برای شروع همکاری با ما در سایت tmartravel.ir ثبت و مدارکشان را آپلود کنند.

تیمار چه خدمات منحصر به فردی برای مسافرها و طبیعت گردها دارد؟

سفر با ماشینهای آفرود به خودی خود برای خیلی ها منحصر به فرد است . خیلی ها  توانایی خرید ماشین هایی مثل پرادو ، هایلوکس ، اف جی کروزر و … رو ندارند و علاقه مند رفتن به دل جنگل و کویر و جاهای صعب العبور هستند ، یا اینکه تجربه رانندگی کردن در جاهای سخت مثل کوه و کویر  را ندارند و یا لوکیشن های مناسب برای این کار را نمی شناسند و دوست دارند با یک راهنما به همچین دنیای هیجان انگیزی ورود کنند
تیمار در واقع این رویای طبیعتگرد ها را به واقعیت تبدیل می کند.

مسافر چه مراحلی را باید برای گرفتن سرویس از تیمار بگذراند؟
دریافت خدمات از تیمار بسیار آسان است و تنها تفاوت آن با دیگر پلتفرم ها این است که باید تقریبا ۴ ساعت قبل از سفر به سایت تیمار مراجعه کنید ، مبدا و مقصد ، تعداد همسفران و مدل خودرو رو انتخاب نموده و هزینه را پرداخت نمایید، بعد از انجام این فرایند کارشناسان تیمار با شما تماس می گیرند و اطلاعات لازم را که درباره سفرتان نیاز دارید به اطلاع شما می رسانند ، مانند همراه داشتن لوازم ضروری مورد نیاز در سفر ، شرایط آب هوایی مقصد و …

سفر با تیمار چه تفاوتی با تورها دارد؟

دراین سفر به جز خودروی لوکس و آفرودی که در اختیار شما قرار می گیرد همه چیز در واقع اختصاصی است ، شما یک ماشین در اختیار دارید که به هر مکانی علاقه داشتید ورود کنید ، توقف کنید ، عکاسی کنید و … ولی در تور ها باید تابع جمع باشید. شاید مکان و یا جمعی  باشد که شما علاقه به حضور در آن نداشته باشید. داشتن حریم خصوصی در سفر با تیمار بهترین گزینه ای است که در اختیار مسافران قرار می گیرد.

‎برنامه تیمار برای اسکان شبانه مسافران چیست ؟
‎همانطور که گفتم در سفر با تیمار همه چیز بر اساس در خواست مسافران برنامه ریزی می شود ، برخی از مسافران علاقه مند به کمپ کردن در جنگل و کویر هستند و برخی دیگر می خواهند در یک اقامتگاه لوکس و یا نرمال اقامت داشته باشند و ما برای هر دوی این موارد پیش بینی های لازم را انجام داده ایم و درخیلی از شهرها اقامتگاه  و هتل های طرف قرار داد با تیمار را به مشتری معرفی می کنیم و حتی دراین زمینه با پلتفرم های اجاره اقامتگاه نیز به توافقاتی رسیده ایم که درانتخاب اقامتگاه هم دست مسافرین باز باشد. به زودی امکان روزرو اقامتگاه با تنوع بسیار بالا در سایت تیمار قابل استفاده خواهد بود.

‎هم اکنون سرویس های تیمار در چه شهرهایی ارائه می شود؟

‎ما برای هر مقصد درخواستی توسط مسافر سرویس ارائه می دهیم ولی در حال حاضر بیشترین سفرهای ما به مشهد،کاشان،اصفهان، یزد ، شیراز ، شمال ایران و در جنگل ها و کویر هاست.

‎چه آفر های ویژه ی اقتصادی برای مسافرین در نظر گرفته اید؟

‎ما برای ارائه تخفیف به مسافرین عزیر طرح های زیادی را ارائه کردیم اما یکی از مهمترین اینها توافق با بانک پارسیان است ، اعضای محترم باشگاه مشتریان بانک پارسیان هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت تیمار با اخذ تخفیف ۱۰ درصدی از خدمات تیمار استفاده کنند..

‎تاکنون چند سفر با تیمار انجام شده است؟
‎از ابتدای اردیبهشت ماه حدود ۴۰۰ سفر دراین پلتفرم نو پا انجام شده که طبق نظر سنجی رضایت مندی ۱۰۰ درصدی برای هم سفیر و هم مسافر را به همراه داشته است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12198

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: