وزیر ورزش و جوانان:

نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد ایران برکسی پوشیده نیست

وزیر وزرش و جوانان کشور در دیدار با حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد ایران برکسی پوشیده نیست.

 کیومرث هاشمی در این نشست گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری برای توسعه ورزش به خصوص وزرش قهرمانی در مناطق آزاد را داریم.
هاشمی در ادامه پیشنهاد کرد تفاهم نامه‌ای بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و وزارت ورزش و جوانان منعقد شود. همچنین مقرر شد در این تفاهم نامه نحوه پیگیری امور جوانان و شگل‌گیری هیات‌های ورزشی در مناطق آزاد با مدیریت دبیرخانه شورایعالی و داشتن حق رای مجموع مناطق آزاد در فدراسیون‌ها از طریق این دبیرخانه پرداخته شود.

ظرفیت مناطق آزاد برای تبدیل شدن به پایگاه اصلی ورزش قهرمانی کشور

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی نیز در این دیدار در خصوص وسعت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و اثری که این مناطق در اقتصاد کشور دارند و همچنین بسترهای مناسبی که برای توسعه اجتماعی و فرهنگی کشور در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وجود دارد توضیحاتی ارائه داد.
حجت الله عبدالملکی افزود: با بررسی و آسیب شناسی حوزه وزرش و جوانان در مناطق آزاد و شناسایی ظرفیت‌های وزرشی، این مناطق می‌توانند برای توسعه وزرش با نگاه وزرش قهرمانی و جهانی نقش ایفا کنند و بعضی از مناطق به پایگاه اصلی ورزش قهرمانی در رشته‌های مورد نظر تبدیل شوند.

نحوه مدیریت بخش‌های مرتبط با وزرش و جوانان در مناطق در چارچوب قانون تسهیلگری‌های اداری لازم و تشکیل کمیته‌ای جهت تهیه اسناد مورد نیاز این تفاهم نامه از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12207

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: