حضور منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اویل شو

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند از حضور این سازمان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی «ایران اویل شو»، خبر داد.

قدرت اله طمیمیان با بیان اینکه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۲۷ اردیبهشت ماه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت، اظهار داشت: این نمایشگاه که با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی شروع به کار کرده فرصت ارزشمندی است تا بتوانیم با شرکت های مختلف نشست های تخصصی برگزار کنیم.

طمیمیان خاطر نشان کرد: دبیرخانه نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند در نخستین روز از برپایی این نمایشگاه نشست های بسیار خوبی با سرمایه گذاران و شرکت های خصوصی بخش نفت جهت جذب و فعالیت در منطقه آزاد اروندترتیب داد.

وی، حضور سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه را همسو با شعار سال و توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار، عنوان کرد و افزود: طی نشست با بعضی از شرکت های بخش خصوصی تفاهم شد تا با سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند و استفاده از مزایای قانونی آن در رسیدن به اهداف این کمیته گام های موثری برداشته شود.

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند؛ تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا پایان نمایشگاه منطقه آزاد اروند را بعنوان مرکز ثقل و توسعه نفت، گاز و پتروشیمی به سرمایه گذاران نفتی داخلی و خارجی، معرفی نمائیم.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10716

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: