همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی؛

پرواز مستقیم قشم ـ نجف برقرار شد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اربعین حسینی و طبق دستور مدیرعامل سازمان و با همکاری مدیر فرودگاه بین المللی قشم، ۴ پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف اشرف و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر برقرار شد.

ادریس راموز با اعلام این خبر بیان داشت: برقراری این پروازها به صورت رفت و برگشت با هدف افزایش رفاه قشموندان در سفر به عتبات عالیات انجام شده است.

راموز ادامه داد: نخستین پرواز روز جمعه دهم شهریورماه و دومین پرواز نیز روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه از فرودگاه قشم به مقصد نجف در کشور عراق انجام خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، پروازهای برگشت نیز جمعه هفدهم و یکشنبه نوزدهم شهریورماه از نجف اشرف به مقصد قشم انجام خواهد شد.

راموز یادآور شد: در حال رایزنی و پیگیری برای برقراری یک خط پروازی دیگر از قشم به کشور عراق توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر هستیم و در صورت نهایی شدن زمان این پرواز اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت های معتبر بلیط فروشی و دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به تهیه بلیط این پروازها اقدام کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری های مدیران و کارکنان شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه ها و فرودگاه بین المللی قشم، ابراز امیدواری کرد: برقراری این پروازها بتواند در افزایش رفاه زائران اباعبدالله حسین (ع) موثر باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11784

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: