تقدیر ضرغامی از مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار

در مراسم شصت و پنجمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به مناسبت هفته گردشگری، وزیر میراث از تلاش‌های مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار تقدیر کرد.

 وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در مراسم شصت و پنجمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از اقدامات محمدسعید موسایی باغستانی، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای بهبود کیفی و کمی سفرهای داخلی در قالب ستاد هماهنگی و اجرایی خدمات سفر کشور تقدیر کرد.

در مراسم سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات کشوری، لشکری و سفرای خارجی همزمان با هفته گردشگری در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، از تلاش های محمدسعید موسایی باغستانی، مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

در متن پیام سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چنین آمده است؛

بسترسازی برای انجام سفرهای گسترده هم‌وطنان در جای جای ایران اسلامی، نیازمند برنامه‌ریزی، مشارکت، هم افزایی و از خودگذشتگی همه بخش‌های ستادی و صنفی است.
با گرامی داشت «روز جهانی جهانگردی» و «هفته گردشگری» از نقش آفرینی جنابعالی، در بهبود کیفی و کمی سفرهای داخلی در قالب ستاد هماهنگی و اجرایی خدمات سفر کشور تقدیر می‌شود از خداوند متعال توفیقات جنابعالی را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهانم.

سید عزت الله ضرغامی
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12246

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: