سازمان منطقه آزاد اروند،حامی توسعه ورزش و پیشرفت ورزشکاران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در آیین افتتاح مسابقات بین‌المللی آزاد شطرنج به میزبانی شهرستان آبادان، گفت: سازمان منطقه آزاد اروند در جهت کمک به امر ورزش و توسعه فضاها و ازدیاد رویدادهایی که می‌تواند به رشد و پیشرفت ورزشکاران کمک کند، از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نخواهد بود.

 علی زارعی در آیین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی شطرنج جام اروند، گرامیداشت شکست حصر آبادان و هفته دفاع مقدس که به میزبانی مجموعه فرهنگی نفت پالایشگاه آبادان در حال برگزاری است، بیان کرد: آبادان همواره به عنوان شهر اولین‌ها شهرت داشته و امروز نیز به یُمن پیروزی تاریخی رزمندگان اسلام در عملیات ثامن‌الائمه، نخستین مسابقات بین‌المللی شطرنج را در این شهر آغاز می‌کنیم.

زارعی افزود: امیدوارم این قبیل مسابقات که در توسعه ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی موثر است، تداوم یابد و قشر نوجوان و جوان اروندی، از فضای کافی در حیطه ورزش برخوردار باشد.

وی، تصریح کرد: امیدوارم با همت مدیریت ورزش و جوانان منطقه برنامه‌ریزی‌هایی در راستای ارتقاء شاخص‌های ورزش منطقه در حوزه‌های همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای صورت پذیرد و شاهد شکوفایی تمامی رشته‌ها در عرصه‌های فرامنطقه‌ای و بین‌المللی باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، ضمن قدردانی از همه دستگاه‌هایی که در برگزاری این دوره از مسابقات بین‌المللی یاری‌گر رشته شطرنج بودند، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند در جهت کمک به امر ورزش و توسعه فضاها و ازدیاد رویدادهایی که می‌تواند به رشد و پیشرفت ورزشکاران کمک کند، از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نخواهد بود.

بر اساس این گزارش، مسابقات آزاد بین‌المللی شطرنج جام اروند گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان، از ۵ لغایت ۱۱ مهرماه جاری با شرکت بالغ بر یکصد ورزشکار از ۲۰ کشور دنیا در مجموعه نفت پالایشگاه آبادان دایر خواهد بود‌.

ورزشکارانی از کشورهای ارمنستان، تاجیکستان، اتریش،انگلستان، هندوستان، ترکمنستان، اسپانیا، افغانستان، بنگلادش، عراق و سوریه در این مسابقات حضور دارند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12190

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: