هم زمان با آخرین روز هفته دولت انجام شد؛

رادیو قشم راه اندازی شد

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، از راه‌اندازی رادیو قشم با هدف تسهیل مسیر دسترسی به توسعه همه جانبه و معرفی فرصت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی جزیره زیبا و پهناور قشم در سطح استانی و ملی، هم زمان با هفته دولت خبر داد.

 علیرضا زارعی با اعلام این خبر بیان داشت: جزیره قشم همچون گنج پنهانی در دل خلیج فارس، از آداب و رسوم غنی و کهن و فرصت های بی شمار سرمایه گذاری در حوزه های نفت و انرژی، ترانزیتی و ریلی، بندری و ساحلی و گردشگری برخوردار است و برای معرفی این فرصت ها نیاز به یک رسانه رسمی و سراسری احساس می شد تا صدای جزیره نشینان به گوش مردم ایران برسد.

زارعی ادامه داد: از همین روی راه اندازی ساختمان و تجهیز استودیوی رادیو قشم با همکاری معاونت عمرانی و مدیریت پشتیبانی سازمان انجام شده و امیدواریم بتوانیم تریبونی برای صدای همه قشموندان فراهم کنیم.

به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ساختمان رادیو در زمینی به مساحت ۱۸۰ متر و با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال راه اندازی و برای تجهیز استودیو نیز ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

زارعی یادآور شد: از همکاری تمام فعالان فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای به منظور اطلاع رسانی در مورد ظرفیت های بکر جزیره استقبال می کنیم تا با تلاش و همبستگی جمعی جایگاه قشم در سطح ملی ارتقاء یابد.

وی تصریح کرد: استفاده از فرهیختگان و نخبگان جزیره منجر به افزایش سرمایه، مشارکت و اعتماد اجتماعی، ارتقای شور و نشاط و امید به آینده در بین عموم مردم خواهد شد و یکی دیگر از اهداف راه اندازی رادیو گام برداشتن در این مسیر است.

یادآور می شود، ساختمان رادیو قشم با حضور مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، عادل پیغامی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان، شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت شهر قشم، محمد محمدحسینی، فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولان سازمان و شهرستان، امروز ۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11935

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: