معرفی ۱۲ بسته سرمایه گذاری چابهار به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال در نمایشگاه عراق

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار با معرفی ۱۲ بسته سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق حضور دارد.

 محمد سعید موسایی باغستانی با اعلام این خبر گفت: هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت های گردشگری چابهار، سابقه تاریخی و پتانسل های ارزنده این منطقه در بخش صنایع دستی به مردم جهان بوده است.

وی ادامه داد: در طی مدت حضور در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، اطلاعات زیادی از توانمندی های موجود در منطقه آزاد چابهار به بازدیدکنندگان و فعالان صنعت گردشگری کشورهای خاورمیانه ارائه شد که می تواند زمینه ای برای حضور سرمایه گذاران خارجی باشد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به بسته های سرمایه گذاری ارائه شده از سوی این منطقه آزاد گفت: این بسته ها با هدف کمک به توسعه بستر صنعت گردشگری چابهار، طراحی شده و در اختیار سرمایه گذاران علاقمند قرار گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی سلیمانیه کشور عراق، یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در خاورمیانه است که از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲، برگزار می‌شود و مناطق آزاد ایران نیز در آن حضور فعال دارند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11774

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: