تبلور تولیدات صادرات محور در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند

شرکت شمس جاوید اروند، یکی از تولیدکننندگان صنایع شیمیایی درسایت صنعتی منطقه آزاد اروند است که با ۶ سال سابقه فعالیت ، تبدیل به یکی از قطب‌های صادراتی منطقه شده است.

 این واحد تولیدی، بالغ بر ۹۰ نفر نیرو را به‌طور مستقیم وارد بازار کار کرده است و به همین میزان، شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

شمس جاوید اروند، تولید کننده محصولات پلیمری-شیمیایی است که با اتکا به تجربه طولانی مدیران ارشد و کارشناسان متخصص در زمینه تولید و بازرگانی در صنعت پلاستیک، صادرات و واردات مواد پلیمری، پلاستیک‌های صنعتی(پالت)، انواع افزودنی‌ها، پیگمنت‌ها، فعالیت خود را در منطقه آزاد اروند، آغاز کرده است.

همچنین حضور فعال و مستمر در تهیه و توزیع کالاهای مربوطه در چرخه تولید و امور بازرگانی داخلی و خارجی از جمله اقدامات این شرکت به شمار می‌آید.

شمس جاوید اروند، پیشگام در زمینه تامین مواد پلیمری و افزودنی‌ها، آشنایی کامل با قوانین و مقررات بازار و بازرگانی و ایفای درست تعهدات و برخورداری از امکانات و سازوکارهای لازم است که به تنهایی تمامی مؤلفه‌هایی یک تولیدکننده موفق با قابلیت صادرات محصولات به نقاط مختلف کشور و خارج از مرزهای کشور را داراست.

این شرکت با همت و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند، پس از شرکت موفق در ایران اکسپو ۲۰۲۳، در نمایشگاه ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در مشهد مقدس نیز حضور یافت و یکی از مقاصد سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و کارخانجات تولیدی بازدیده کننده از این نمایشگاه بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11425

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: