بازدید وزیر اقتصاد ارمنستان از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایروان اکسپو

وزیر اقتصاد ارمنستان با همراهی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از غرفه سازمان منطقه آزاد اروند بازدید و ظرفیت های این منطقه از نظر اقتصادی را بررسی کرد.

 در اولین روز از برپایی نمایشگاه «ایروان اکسپو» در دیدار وزیر اقتصاد ارمنستان و حجت عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن معرفی فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی منطقه، از وزیر اقتصاد این کشور دعوت کرد تا جهت سرمایه گذاری به منطقه آزاد اروند، سفر کند.

خزایی، محصولات ارائه شده در این نمایشگاه را با توجه به بازار هدف کشور ارمنستان عنوان کرد و توضیح داد؛ ۱۵شرکت برتر که ظرفیت بالایی در صادرات تولیدات خود را دارند از منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایروان اکسپو حضور دارند.

گفتنی است ۱۵ شرکت حاضر در نمایشگاه «ایروان اکسپو» در زمینه های صنایع هایتک، الکترونیک، برق صنعتی، شهری و خانگی، مکمل های سوخت، صنایع خودرویی و محصولات جانبی، فولادی و محصولات شیمیایی و پتروشیمی، فعالیت دارند.

نمایشگاه تا پنجم شهریورماه از ساعت ۱۲ لغایت ۱۹ به وقت ارمنستان دایر بوده و قریب به ۶۰ شرکت در کنار سازمان‌های مناطق آزاد ارس، انزلی، اروند، چابهار، کیش، ماکو و قشم و مناطق ویژه اقتصادی سبزوار و کاوه پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11861

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: