بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از طرح‌های عمرانی جزیره

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه وحید زارع فکری در بازدید از پروژه آتلانتیس؛ این طرح را یکی از مجموعه های فاخر در جزیره معرفی و بر اجرای طرح های مشابه تاکید کرد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با مدیرعامل شرکت ایرساز کیش ضمن ارزیابی مثبت از جذب مهندسان ایرانی در طرح بزرگ آتلانتیس بر اجرای طرح های فاخر تاکید کرد.

رحیم سرهنگی با بیان این که در جزیره کیش با اجرای طرح های ساده؛ مخالف هستیم، اظهار داشت: باید اجرای پروژه ها در این منطقه همراه با برند سازی در دستور کار فعالان این حوزه قرار گیرد.

به گفته سرهنگی علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت ساخت باید پروژه ها از امکانات هتلینگ، رفاهی و گردشگری و همچنین از ویژگی های برند سازی نیز برخوردار باشند.

وی، خاطر نشان کرد: با ایجاد المان های خاص و متفاوت در جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری ایران ضروری است که با گام برداشتن در این مسیر مهم نسبت به معرفی شایسته ظرفیت های جزیره در سطح منطقه ای و ملی اقدام کنیم.

بنابراین گزارش، مدیرعامل شرکت ایرساز کیش و سازنده این طرح بزرگ و فاخر؛ آغاز این پروژه را بر گرفته از ایده ها و ساختمان های مدرن در سطح دنیا عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح بر مبنای تفکر خاص در حال اجرا می باشد و طبقه دهم این طرح دو برج را با امکانات رفاهی و ورزشی به هم متصل می کند.

احمدی یکی از تفاوت ها و ویژگی های منحصربفرد این طرح را احداث یک استخر کف شیشه ای با دید ارتفاع ۴۰ متر معرفی کرد و بیان داشت: جزیره کیش نیاز به رونق اقتصادی دارد و هدف ما انجام کارهای متفاوت است.

به گفته وی، اجرای این طرح با مهندسی معکوس و بهره گیری از دانش و مهارت های فنی داخل کشور در گام نخست این طرح پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مدیرعامل ایرسازکیش توجه مسئولان سازمان و بازدید از روند پیشرفت پروژه را باعث ایجاد انگیزه برای انجام هر چه بهتر این پروژه دانست و افزود: حمایت و دور اندیشی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به طور حتم زمینه ساز اتفاقات خوبی در این منطقه خواهد شد.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدیدها؛ از نزدیک در جریان روند بهسازی کاخ مرجان قرار گرفت و با پیمانکار مربوطه گفتگو کرد.

بر اساس گزارش های ارائه شده از سوی پیمانکار کاخ مرجان، بهسازی و مقاوم‌سازی این طرح تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12492

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: