بازدید رحیم سرهنگی از واحد‌های دانش بنیان و برتر جزیره کیش

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه عصر یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ با هدف بررسی و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان جزیره کیش از شرکت های همانند ساز بافت و کیش مدیفارم بازدید کردند.

در این بازدید رحیم سرهنگی با دست اندرکاران و مسوولان واحد تولیدی دانش بنیان “همانند ساز بافت” و شرکت برتر “کیش مدیفارم” گفت و گو کرد و در جریان عملکرد، برنامه های آتی، مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در این بازدید مصطفی عظیمی مدیرکارخانه شرکت کیش مدیفارم عدم تخصیص ارز جهت تامین مواد اولیه دارو را مشکل اصلی شرکت مدیفارم عنوان کرد و خواستار پیگیری این مهم از سوی سازمان منطقه آزاد کیش شد که با دستور رحیم سرهنگی، این موضوع طی مذاکره تلفنی با مراجع ذیصلاح پیگیری و قول مساعد مسوولان ذیربط نسبت به احقاق حق این شرکت دارویی برتر کشور اخذ شد.

همچنین رحیم سرهنگی در این بازدید ضمن آشنایی با ۱۷۰ نوع محصول شرکت کیش مدیفارم، در جریان تولید و ارسال محصولات این شرکت به ارزش۱۸۰ میلیارد تومان در سال گذشته به سرزمین اصلی قرار گرفت.

این مجموعه متشکل از شرکت های زیر مجموعه” کیش مدیسل، مدیژن” است که دارای گواهینامه “شیوه‌ های تولید خوب (GMP)” برای خط جامد و نیمه جامدات است که برای ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

بر اساس این گزارش شرکت سورینت کیش به عنوان یکی دیگر از شرکت های زیر مجموعه شرکت مدیفارم، در زمینه فرآورده های آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند که دارای ۵ خط تولید اسپری، ۴ خط تولید انواع جار، سه دستگاه تولید تیوپ و انواع بطری و دو خط تولید دستمال مرطوب است.

بازدید از چهار خط تولید ضدعفونی کننده ها، محصولات موضعی، نیمه جامدات و جامدات، پایان بخش بازدید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از شرکت کیش مدیفارم بود.

همچنین رحیم سرهنگی از بخش های مختلف شرکت همانند ساز بافت که در زمینه بازسازی بافت های بیولوژیک و ایجاد بافت جدید با استفاده از سلول های بیولوژیک و مواد زیستی فعالیت دارد؛ بازدید کرد و از دستاوردهای ارزشمند شرکت همانند ساز بافت کیش در صرفه جویی ارزی و ارائه خدمات ارزنده این شرکت به مردم و تامین نیاز آنان به محصولات پزشکی ودرمانی قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش شرکت همانند ساز بافت یکی از برترین شرکت های دانش بنیان درزمینه تولید بافت های استخوانی و نرم درجهان است که نقش مهمی در تامین نیاز هم میهنانمان درزمینه های بافت استخوانی و بافت نرم در موضوعات قلب وعروق، ارتوپدی، دندانپزشکی، اعصاب و پوست و چشم ایفا می کند.

رحیم سرهنگی در جریان این بازدید با ابراز خرسندی از حضور تولیدکنندگان و فعالان توانمند در بخش صنعت درجزیره کیش بر توسعه فعالیت های اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی تاکید و مراتب حمایت سازمان منطقه آزاد کیش را از حضور و فعالیت شرکت های نوآور، دانش بنیان و فن آوری محور در کیش اعلام کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11548

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: