خیز چینی ها برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

هیئت بلندپایه چینی به نمایندگی شرکت بیبن تراک با حضور در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از این منطقه ویژه اقتصادی بازدید کردند.

 مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اعلام آمادگی برای تمامی سرمایه‌گذاران به خصوص چینی‌ها که سابقه حضور در این منطقه ویژه اقتصادی را دارند گفت: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت جنوب به شمال و نزدیکی به فرودگاه و ریل آهن فرصت خوبی برای سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرده است.
در اولین جلسه هئیت چینی و مسئولین منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، سرمایه گذاران چینی اعلام آمادگی کردند تا در زمینه‌های مختلف از جمله ماشین آلات معدنی که نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت‌های معدنی منطقه ویژه اقتصادی است، تولید کود شیمیایی که مواد اولیه آن به آسانی در دسترس است و نیاز بخش کشاورزی و صنعتی رفسنجان را برطرف می نماید فعالیت کنند.
زمینه فعالیت دیگر چینی‌ها تولید سولار است که در زمینه استفاده از انرژی های پاک و خورشیدی کاربرد دارد همچین قرار است هیئت چینی در زمینه IT و ICT که نقش تعیین کننده ایی در تولید کسب و کار و کمک به سازمان ها برای استفاده از اطلاعات با کمک گرفتن  از فن آوری های دیجیتالی است.
با ورود سرمایه گذاران چینی منطقه ویژه اقتصادی باید درصدد توسعه کمی والحاق اراضی بیشتری باشد تا جهت سرمایه گذاری بیشتر با مشکل واگذاری زمین مواجه نشود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12039

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: