چهارمین نشست کارگروه بازنگری قانون مناطق آزاد کشور برگزار شد

«چهارمین نشست کارگروه بازنگری قانون مناطق آزاد کشور» امروز دوشنبه (۸ خردادماه) با حضور نمایندگانی از مرکز پژوهش ها و اندیشکده اقتصاد مقاومتی مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای فعالین اقتصادی مناطق آزاد و مدیرکل حقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

 مدیرکل حقوقی و تقنین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست با بیان اینکه از ۱۲ بند اصلاحی مدنظر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکنون ۷ بند مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته است، گفت: بازنگری در اهداف و ماموریت سازمان های مناطق آزاد در چارچوب بند ۱۱ سیاست های اقتصاد مقاومتی و اصلاح ساختار حکمرانی، نظارتی و بررسی اعطای مشوق های مالیاتی برای جامعه هدف و جلوگیری از دوگانگی در مدیریت گمرکی در مبادی ورودی به مناطق آزاد از مهمترین مواردی است که در این جلسات مورد کارشناسی قرار گرفته است.
محسن پوراحمدی افزود: این جلسات دوشنبه های هر هفته برگزار می شود و متناسب با حوزه مربوطه از همکاران متخصص در دبیرخانه شورایعالی، سازمان های مناطق آزاد و دستگاه های ذی ربط برای حضور در این نشست ها دعوت بعمل می آید.
پوراحمدی گفت: در نهایت جمعبندی این جلسات پس از اتمام کارشناسی دقیق و بررسی تمام جوانب و موارد پیشنهادی، در قالب لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10858

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: