یه تابستان باحال در چهار فرهنگسرای جزیره کیش

طرح آموزشی یه تابستان باحال در چهار فرهنگسرای جزیره کیش اجرا می‌شود.

معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش این طرح را در فرهنگسرا‌های سنایی، مرکزی (سعدی)، میلاد و خانه فرهنگ و هنر مینا اجرا می‌کند.

تمامی گروه‌های سنی علاقمند به شرکت در دوره‌های آموزشی این طرح می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ روز‌های شنبه تا پنجشنبه، برای ثبت نام به این مراکز مراجعه کنند.

طرح آموزشی یه تابستان باحال در رشته‌های فلسفه، درست نویسی، چرتکه، شعر خوانی، شطرنج، طراحی و نقاشی برای گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، بازی، نشاط، آموزش و یادگیری از طریق نمایش عروسکی ویژه گروه ۳ تا ۶ سال اجرا خواهد شد.

کودکان رده سنی ۴ تا ۶ سال نیز می‌توانند از کلاس‌های نقاشی و موسیقی طرح یه تابستان باحال بهره‌مند شوند.

نوجوانان و بزرگسالان نیز می‌توانند برای ثبت نام در کلاس‌های خوشنویسی پیشرفته و مقدماتی، آموزش تئاتر و بازیگری و نوازندگی ساز‌های تمبک، دف وسنتور، به نزدیک‌ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

کلاس‌های فیلم سازی با موبایل، عکاسی مقدماتی و پیشرفته همچنین طراحی و نقاشی مقدماتی و پیشرفته ویژه گروه سنی بزرگسال نیز در این طرح آموزشی تابستانی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

متقاضیان شرکت در کلاس‌های آموزشی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و با در نظر گرفتن نزدیک‌ترین مرکز آموزشی به محل سکونت خود به فرهنگسرای سنایی واقع در میدان سنایی با شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۵۵۰۵۷، فرهنگسرای مرکزی (سعدی) در میدان غدیر با شماره تماس ۰۹۳۴۷۶۹۴۵۸۷، فرهنگسرای میلاد منطقه کرمانشاهان در جوار مسجد امام جعفر صادق (ع) با شماره تماس ۰۷۶۴۴۴۳۳۳۹۴ و یا خانه فرهنگ و هنر مینا -پارک خانواده میرمهنا واقع در فاز F با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۱۱۱۶ تماس بگیرند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10889

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: