در جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات منطقه آزاد ارس مطرح شد؛

ارائه بسته های سرمایه گذاری در نمایشگاه های داخلی و خارجی

قائم‌مقام دبیر در ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به تمایز مثبت ارس در قیاس با سایر مناطق آزاد کشور، گفت:

جهت تحقق شعار سال، جذب سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات در مناطق آزاد باید یک سازوکار با مکانیزم خاص در دستور کار قرار می‌گرفت و هدف از تشکیل ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات به‌صورت فرامعاونتی در مناطق تسهیل‌گری در پیشبرد برنامه‌هاست.

 مسعود حسین‌پور در جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات منطقه آزاد ارس با اشاره به تمایز مثبت ارس در قیاس با سایر مناطق، اظهار داشت: جهت تحقق شعار سال، جذب سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات در مناطق آزاد باید یک سازوکار با مکانیزم خاص در دستور کار قرار می‌گرفت و هدف از تشکیل ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات به‌صورت فرامعاونتی در مناطق تسهیل‌گری در پیشبرد برنامه‌هاست.

حسین پور، ارس را الگوی موفق برای سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خواند و با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید و افزایش صادرات در سالجاری، افزود: موفقیت‌های صورت یافته در مناطق آزاد باید تقویت شود و با بررسی نقاط ضعف، راهکارهای متناسب جهت رفع کاستی‌ها ارائه و عملیاتی گردد.

وی، از برنامه‌ریزی برای برگزاری ۱۴ نمایشگاه داخلی و خارجی تا پایان سال خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها جهت عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی با مشارکت تمامی مناطق آزاد برگزار خواهد شد و ارزیابی ما از عملکرد ارس در دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه‌ها مثبت است.

ایجاد تعاونی‌های سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه‌گذاران ایرانی خارج از کشور، جذب سرمایه‌گذاران خارجی، ارزیابی نتایج عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری از دیگر موارد مطروحه توسط قائم‌مقام دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات بود که مورد بحث‌ و تبادل نظر قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11313

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: