تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های ارباب رجوعان

آغاز به کار سامانه ۱۲۴ منطقه آزاد چابهار

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار از راه‌اندازی سامانه تحت وب پاسخگویی به شکایات این منطقه آزاد در راستای تکریم و افزایش رضایت ارباب‌رجوعان خبر داد.

عبدالرزاق تخش با اعلام این خبر گفت: با توجه به لزوم اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و در راستای افزایش رضایت ارباب‌رجوع و ذینفعان شرکت‌ها و مؤسسات تابعه سازمان منطقه آزاد چابهار، سامانه مذکور به آدرس http://124.cfzo.ir راه‌اندازی شده و از امروز آغاز به کار کرد.

وی افزود: ارباب‌رجوع می‌توانند شکایت، پیشنهادات، انتقادات و اعلانات خود را در خصوص خدمات این سازمان و حوزه‌های زیرمجموعه فعال در منطقه، با استفاده از فرم الکترونیکی طراحی شده و با امکان بارگذاری مستندات در این سامانه ثبت کنند.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار در توضیح بیشتر عنوان کرد: کارشناسان این سامانه به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی درخصوص تخلفات تمامی صنوف بوده و با دریافت این گزارش‌های مردمی، عملکرد واحدهای زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد چابهار را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

تخش، مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار را مسئول رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های ثبت‌شده در این سامانه معرفی کرد و ادامه داد: پس از ثبت درخواست مراجعان در این سامانه، شماره همراه متقاضی احراز شده و بلافاصله شماره پیگیری برای وی ارسال می‌شود و درخواست در روند رسیدگی سیستمی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه جهت پاسخ‌دهی به‌صورت خودکار قرار می‌گیرد.

به گفته وی، متقاضیان از بخش پیگیری درخواست مندرج در این سامانه و با وارد نمودن کُد پیگیری می‌توانند در جریان جزئیات، نحوه و مراحل رسیدگی به درخواست خود قرارگرفته و درنهایت نتیجه رسیدگی به درخواست، در قالب پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیر بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان، راه‌اندازی این سامانه بر بستر اینترنت و امکان دسترسی به آن از هر نقطه جغرافیایی را نقطه عطفی در تسهیل و تسریع روند ثبت و رسیدگی درخواست‌های ارباب‌رجوع دانست و گفت: این سامانه همچنین با ارائه گزارشات آماری و نموداری مدون، جهت تصمیم سازی و عملکرد در راستای سیاست‌های دولت مردمی، به مدیران این منطقه نیز کمک بیشتری می‌کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10047

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: