تفویض صدور مجوزهای گردشگری سلامت به منطقه آزاد اروند در روزهای آینده

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از توافق با وزارتخانه متبوع در راستای تفویض اختیار صدور مجوزهای حوزه گردشگری سلامت به منطقه آزاد اروند خبر داد.

امیر هوشنگ بابامرادی، با اشاره به برگزاری نخستین همایش گردشگری سبز به میزبانی منطقه آزاد اروند، بیان کرد: در این همایش دو روزه، نمایندگان تورهای مسافرتی و فعالان گردشگری، محیط زیست و میراث فرهنگی از استان های مختلف کشور حضور داشتند و با جاذبه‌های گردشگر پذیر منطقه آشنا شدند.

بابامرادی ادامه داد: کارگاه‌های مختلفی با موضوعات مختلف صنعت توریسم در این دو روزه برگزار و گواهینامه این دوره‌ها نیز به شرکت کنندکان اعطاء شد.

وی، تصریح کرد: به پیشهاد مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صدور مجوز گردشگری سلامت به منطقه آزاد اروند تفویض و راه را برای پیشبرد اهداف این حوزه تسهیل و هموار ساخت.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به دیگر برآیندهای برگزاری این همایش دو روزه در منطقه آزاد اروند، ادامه داد: براساس توافق صورت گرفته با دبیر ستاد تسهیل سفر کشور، اولین جلسه ستاد تسهیل سفر کشوری با محوریت موضوعات مرتبط با منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد و در آن، مسائل مرتبط با این حوزه در شهرهای آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بابامرادی یادآور شد: همچنین مقرر شد طی دوهفته آینده سلسله نشست‌هایی به میزبانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی وبا حضور دفاتر مسافرتی و فعالان حیطه گردشگری با محوریت شب اروند برگزار و قابلیت‌های بالقوه این منطقه به تورگردانان استان‌های تهران و البرز معرفی شود. همچنین باتوجه به هماهنگی و جلسات با اساتید حاضر در همایش گردشگری سبز و معرفی قابلیت های گردشگری منطقه و پتانسیل های تورپذیری در اروند، فرآیند ثبت نام تورهای گردشگری به شهرهای آبادان و خرمشهر نیز آغاز شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12721

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: