گام‌های مقدماتی منطقه آزاد قشم و معاونت علمی ریاست‌جمهوری برای تبدیل قشم به جزیره نوآوری

تبدیل قشم به جزیره نوآوری یکی از برنامه های مهمی است که در دولت سیزدهم در دست اقدام قرار گرفته و همکاری های منطقه آزاد قشم و معاونت علمی ریاست‌جمهوری برای دستیابی به این هدف افزایش یافته است.

 طی دو ماه گذشته در راستای رسیدن به توافق نامه فی مابین معاونت علمی و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان ریاست‌جمهوری و منطقه آزاد قشم گام‌های عملی و مقدماتی متعددی بر داشته شده و سفر ماه گذشته هیاتی از ریاست جمهوری به جزیره نوآور کره جنوبی به همین منظور بود.
توافق نامه مزبور و گام‌های اجرایی مزبور، در راستای تبدیل جزیره قشم به جزیره نوآوری در ایران است که از سوی معاونت علمی ریاست‌جمهوری در حال بررسی است.
در همین راستا، روز گذشته عادل پیغامی جلسه ای با آقای چن تائو معاون اندیشکده های پلتفرم TEMP در سازمان همکاری های پیمان شانگهای،  داشت و نسبت به ارتباط و تعامل شرکتهای دانش بنیان ایران و کشورهای عضو پیمان شانگهای گفتگو و مذاکره کرد.
لازم به ذکر است، پیغامی پیش از این نیز با مسوولان جزیره ججو کره جنوبی به منظور تبدیل قشم به جزیره نوآوری جلساتی برگزار کرده بود تا با دستیابی به ابتکارات خلاقانه در راستای دستیابی به توسعه و اکوسیتم تجاری جدید، استفاده از تجارت های نوآورانه و فناوری زمینه رشد کسب و کارهای مدرن مهیا شود و اکوسیستمی ایجاد شود که هم پول، و هم استعداد و تجربه را در بر بگیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12802

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: