به منظور نظارت و ساماندهی ارائه خدمات به گردشگران انجام شد؛

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اسکله پهل

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی بازدید از اسکله پهل فرآیند لایروبی این اسکله و ارائه خدمات به گردشگران را از نزدیک بررسی کردن و دستورات لازم را در جهت رفع موضوعات ابلاغ کرد.

ساماندهی اسکله پهل با توجه به اینکه پرترددترین مبدا ورودی جزیره می باشد و همه ساله میلیون ها گردشگر از آن وارد قشم می شوند، مورد تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد می باشد و لایروبی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

افشار فتح الهی در این بازدید در ابتدا از عملیات لایروبی اسکله‌ پهل با هدف تسریع در رفت و آمد خودروها که با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت صورت می پذیرد، بازدید کرد و در جریان روند این پروژه قرار گرفت.

بازدید از سایت اسکله و اطلاع از آخرین اطلاعات مربوط چگونگی عبور و مرور خودروها و وضعیت لندینگ کرافت ها از دیگر برنامه های فتح الهی در این بازدید بود.

فتح الهی طی این بازدید، دستوراتی در خصوص بهبود خدمات ارائه شده به گردشگران و کاهش زمان انتظار مسافران در صف ورود به جزیره به ویژه در ایام نوروز را صادر کرد.

همچنین بازدید از روند اجرایی پروژه عظیم پل خلیج فارس نیز از دیگر برنامه های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بود که به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان انجام شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10037

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: