مالک هتل ترنج به ایلنا گفت:

کیش خالی از مسافر، حتی در تعطیلات

حتی در ایام تعطیلات شهریورماه نیز کیش خالی از مسافر بود.

علی صدوق، مالک هتل ترنج به گفت: مشکل اصلی روشن است، ماهم بارها گفته‌ایم اما گوش شنوایی وجود ندارد. البته مشکل به زودی حل می‌شود اما در این چندماه مشکلات جدی داشته‌ایم.

او افزود: پروازهای چارتری لغو شد و بلیط پرواز به کیش به سختی یافت می‌شود. البته از مهر این ممنوعیت برداشته می‌شود، فصل های سیزن (پرسفر) کیش هم آغاز می‌شود. به زودی کیش مملو از مسافر خواهد شد و وضعیت برعکس خواهد شد.

صدوق گفت: بارها گفته شده که پروازهای چارتری باید مجددا از سر گرفته شود اما کو گوش شنوا؟ کسی اهمیتی نمی‌دهد. مهمانان تماس می‌گیرند و می‌گویند برای تور، همایش، افراد شرکت اتاق می‌خواهند اما موفق نشده‌اند بلیط پرواز به کیش را پیدا کنند. حتی خود من هم زمانی که از اصفهان قصد داشتم به کیش سفر کنم بلیط پیدا نمی‌کردم و در لیست انتظار بودم. وای به حال مسافران.

او افزود: حتی در تعطیلات هم کیش خلوت بود. بلیطی نبود که مسافر بتواند به کیش سفر کند. اکنون مسافران را بین هتل‌ها تقسیم می‌کنند و در هر هتل ۱۰ نفر را اسکان می‌دهند تا ظرفیت اشغال به ۳۵ درصد برسد. هتل‌ها اتاق خالی دارند اما بلیط پیدا نمی‌شود.

مالک هتل ترنج گفت: تخفیفی برای اتاق‌ها در نظر نگرفتیم. بسیاری از تبلیغاتی که در سایت‌ها می‌شود دروغ است. مثلا یک سایتی تور اصفهان به کیش را ۹ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان گذاشته بود اما زمانی که تماس گرفتم گفتند بلیط نیست وتور برگزار نمی‌شود. ممکن است تورهای ارزان با قیمت‌های باورنکردنی ببینید اما این تورها واقعی نیستند.

او افزود: ایرلاین‌ها نباید بلیط پروازها را گران‌تر از قیمت مصوب بفروشند، قیمت مصوب نیز برایشان مقرون به صرفه نیست. به همین دلیل بسیاری از هواپیماها را به بهانه تعمیر نگه داشته‌اند چراکه پرواز برایشان نمی‌صرفد. بلیط تهران به کیش یک میلیون و ۸۰۰ هزارتومان است. این قیمت منطقی نیست. مسافت تهران تا کیش با مسافت تهران به ارمنستان یکسان است. اما بلیط ارمنستان ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است. برای همین هم ایرلاین‌ها به جای کیش به ارمنستان و کشورهای همسایه پرواز برگزار می‌کنند.

صدوق گفت: بلیط تهران به شیراز ۹۰۰ هزارتومان است. برای همین اصلا پیدا نمی‌شود. زمانی که بلیط‌ها به صورت چارتری فروخته شود، مشخص نیست که قیمت بلیط را چقدر در نظر گرفته‌اند. بلیط یک میلیون و۸۰۰ هزارتومانی می‌شود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان . برای ایرلاین‌ها هم به صرفه است. حتی کیش ایر هم که قرار بود تنها به کیش پروزا داشته باشد ۸۰ درصد از پروازهای خود را به این جزیره کنسل کرده است. به جای کیش به مقاصد خارجی پرواز دارد.

او افزود: به زودی های سیزن کیش می‌شود و پروازهای چارتری هم از سفر گرفته می‌شود اما در این مدت فشار زیادی به فعالان گردشگری و اقتصادی کیش وارد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12110

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: