هشتمین نشست کارگروه مشورتی خانواده و سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد

هشتمین نشست کارگروه مشورتی خانواده و سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد با موضوع بررسی آخرین وضعیت عاف و حجاب در مناطق آزاد با حضور اعضای شورای امربه‌معروف و نهی از منکر، صاحب‌نظران و سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

 در این نشست که با حضور ویدئوکنفرانسی معاونین فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد برگزار شد، ضمن استماع نقطه‌نظرات حاضران در جلسه به بیان عملکرد سازمان‌ها در حوزه عفاف و حجاب پرداختند و به سوالات و شبهات مطرح شده پاسخ داده شد.
مهدی حسین‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این نشست گفت: ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم که قوانین آن براساس احکام اسلامی است، انقلاب کردیم تا اصالت با احکام و نظام اسلامی باشد بنابراین موظف به اجرای قانون و اصلاح وضعیت موجود هستیم.
در این نشست زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در خصوص لایحه و قوانین عفاف و حجاب موضوعاتی مطرح کردند.
نمایندگان وزارت کشور، ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور، سازمان تبلیغات، معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و رئیس شبکه ملی نهضت پیشرفت زنان کشور نیز در این نشست حضور داشتند و به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11447

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: