مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید منطقه آزاد قشم خبر داد؛

تولید بیش از ۷۲۶ میلیون دلار انواع محصولات صنعتی در منطقه آزاد قشم

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای فروردین ماه تا نیمه آبان ماه سال جاری معادل ۷۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار و ۶۷۲ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال انواع محصولات صنعتی در این منطقه تولید شده است.

 مرتضی صابری با بیان این مطلب اظهار داشت: این میزان تولید توسط ۲۲۵ واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی جزیره و با اشتغال بیش از ۶۵۴۰ نفر صورت گرفته است.

صابری ادامه داد: عمده واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در منطقه آزاد قشم واحدهای تولیدی و صنعتی مربوط به حوزه های مختلف از جمله شناورسازی، پوشاک، دخانیات، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه، ۱۳ مورد پروانه بهره برداری جدید صادر و ۲۳ مورد تمدید پروانه بهره برداری صورت گرفته و ۹۴ مجوز فعالیت طرح های صنعتی تایید شده، صادر شده است.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم؛ همچنین در این مدت بیش از ۳۳۹ هزار و ۱۰۰ تُن برداشت از معادن فعال در این منطقه صورت گرفته است.

صابری در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال همچنین بازنگری و اصلاح فرآیندهای مرتبط با حوزه تولید با هدف تسهیل فعالیت واحدهای تولیدی در این منطقه در دستور کار قرار گرفته و با احصا مشکلات شاهد رفع مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و رونق تولید در جزیره خواهیم بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12658

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: