تحقق وعده مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند؛

پاداش برد طلایی پوشان در حساب نفت آبادان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از تخصیص و تحقق پاداش پیروزی تیم صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران خبر داد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: براساس وعده داده شده مبنی بر تخصیص پاداش ارزنده برای کسب هر پیروزی تیم صنعت نفت در مسابقات باقیمانده، این سازمان به عهد خود وفا کرد و پاداش پیروزی ارزشمند مقابل تیم نساجی مازندران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، به اعضای این تیم تعلق گرفت.

علی زارعی با تاکید بر اینکه سازمان منطقه آزاد اروند تا کسب موفقیت نهایی در کنار تیم صنعت نفت خواهد بود، افزود: در راستای حفظ سهمیه استان خوزستان و منطقه آزاد اروند در سطح اول فوتبال ایران، این سازمان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود‌‌.

وی، تصریح کرد: بر همین اساس، ضمن کمک ۳۰ میلیارد تومانی در این فصل و پاداش چشمگیر در ازای کسب هر پیروزی در مسابقات باقیمانده، در صورت بقای تیم صنعت نفت در لیگ برتر، سازمان منطقه آزاد اروند در فصل آینده نیز به عنوان حامی در کنار این تیم مردمی و هواداران خونگرم آن، خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: پاداشی که برای کسب پیروزی ارزشمند تیم صنعت نفت مقابل نساجی مازندران در نظر گرفته شده، مبلغ ۶ میلیارد ریال است که امروز به حساب این باشگاه واریز شد و امیدوارم این تیم در مسابقه مهم پیش‌رو در مصاف با تیم بزرگ استقلال تهران نیز، با دست پر پایتخت را به مقصد سرزمین اروند ترک کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10432

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: