صدور و تمدید ۳۱۱ پروانه کسب از ابتدای سال جاری در قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۱۱ پروانه کسب در این منطقه صادر و تمدید شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۹ درصد رشد نشان می دهد.

 هرمز امیری با تبریک روز ملی اصناف به تمامی واحدهای صنفی فعال در منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان خردادماه ۱۲۷ فقره پروانه کسب صادر و همچنین ۱۸۴ فقره تمدید شده است.
امیری ادامه داد: در این مدت بیش از ۷۲۷ کیلوگرم اقلام غیراستاندارد و غیربهداشتی از واحدهای صنفی جمع آوری و معدوم گردیده و ۱۴ پرونده از تخلفات صنفی نیز جهت رسیدگی به اداره تعزیرات ارسال گردیده است.
به گفته مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم؛ در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۵۰۰ بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته که این اقدامات در راستای عمل به برنامه ریزی صورت گرفته جهت افزایش نظارت و رصد بازار می باشد.
امیری با اشاره به ابطال ۳۵ مجوز صنفی از ابتدای امسال، افزود: همچنین شش مورد تقاضای تغییر شغل، ۱۹ مورد جابجایی، ۹ مورد تقاضای دریافت کارت مباشرت در این مدیریت به ثبت رسیده است.
وی تصریح کرد: مراحل تدوین آیین نامه نظام صنفی مناطق آزاد کشور به پیشنهاد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نهایی شده و با تایید وزیر صمت در آینده نزدیک ابلاغ می گردد و پس از ابلاغ کمیسیون نظارت بر اصناف و کارگروه های صنفی و تشکیل آیین نامه مربوطه اجرایی خواهد شد.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری دوره های مختلفی برای آموزش فعالان صنفی جزیره برگزار می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11104

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: