نماینده رشت و خمام در مجلس:

انتصاب مدیران غیربومی ظلم به مردم گیلان است

نماینده رشت و خمام در مجلس گفت: به محض انتصاب مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از ابزارهای قانونی مجلس برای تذکر و طرح سئوال از وزیر اقتصاد و بحث تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور را در دستور کار خواهیم داد.

جبار کوچکی نژاد در واکنش به خبر انتصاب احتمالی مدیرعامل غیر بومی منطقه آزاد انزلی گفت: به محض انتصاب از ابزارهای قانونی مجلس برای تذکر و طرح سوال از وزیر اقتصاد و بحث تحقیق و تفحص از مناطق آزاد کشور را در دستور کار خواهیم گذاشت.

نماینده رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه گیلان، مدیران بومی و شایسته ای دارد که دولت بهتر است از این افراد در مناصب مدیریتی بهره گیرد، افزود:

بدترین مدیریت در منطقه آزاد انزلی در طول تاریخ مناطق آزاد در زمان وزارت آقای خاندوزی بوده است و ظلم آشکاری به منطقه آزاد انزلی شده است.

وی افزود: اگر شایعه این انتصاباتی که جدیدا در منطقه ازاد انزلی مطرح است به وقوع بپیوندد نمایندگان مردم گیلان در مجلس  قطعآ  طرح تحقیق و تفحص از مناطق آزاد را استارت خواهیم زد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه باوجود کثرت نیروهای توانمند، با انگیزه و هماهنگ با دولت در استان استفاده از افراد و نیروهای استان‌های دیگر ظلم به مردم گیلان است، بیان کرد:

حضرت آقا بر وظایف نمایندگان در خصوص نظارت بر مسائل مختلف تاکید کرده‌اند و مقام عالی دولت در استان نیز همکار و دوست  ما است و فضا را کامل می‌شناسد، انتظار دارم که به بحث مدیریت منطقه آزاد انزلی ورود کند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان گفت: از دولت انتظار داریم که به حرف نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه و نماینده عالی دولت در گیلان و افکار عمومی که دغدغه استفاده از نیروی بومی برای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دارند توجه کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12078

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: