دیدار سرپرست دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد و استاندار گیلان؛

برنامه ریزی جهت رشد و ارتقاء سرمایه‌گذاری مناطق آزاد

یک مشاور با بیان اینکه والدین از طریق توجه به علایق نوجوان می‌توانند با فرزند خود ارتباط مناسبی برقرار کنند، گفت: برای مثال اگر نوجوانی ورزشکار خاصی را دوست دارد و یا بازیگر محبوب خود را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کند، والدین نباید این رفتار نوجوان را مورد تمسخر و نکوهش قرار داده و شروع به نصیحت کنند بلکه در این موقعیت‌ها همدلی بسیار موثر است.
صرالله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاري

نصرالله ابراهیمی سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی و ویژه اقتصادی که به گیلان سفر کرده است، با اسدالله عباسی استاندار گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که عیسی فرهادی مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد انزلی و استانداری نیز حضور داشتند، آقای ابراهیمی بر برنامه‌ریزی برای رشد و ارتقاء سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی تأکید نمود.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز به نقش اثرگذار مناطق آزاد در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت بویژه مقابله با جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: این مناطق باید در سایه انجام برنامه‌ریزی، علاوه بر تلاش برای تحقق اهداف سند چشم‌انداز، راهگشای برنامه های توسعه ای نیز باشند.

گفتنی است؛ نصراله ابراهیمی، سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری _ صنعتی، امروز پنجشنبه(۱۲آبان ماه) به منظور بازدید از زیرساخت های منطقه آزاد انزلی به این منطقه سفر کرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=2260

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: