صدور شناسه ملی برای هیأت‌های ورزشی منطقه آزاد اروند

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از صدور شناسه ملی برای هیأت‌های ورزشی این منطقه خبر داد.

عبدالله کعبی، گفت: پس از پیگیری‌های فراوان، هیأت‌های ورزشی در منطقه آزاد اروند از این تاریخ صاحب شناسه ملی (حقوقی) و سامانه اداری (اتوماسیون) شدند.

کعبی با بیان اینکه متأسفانه هیأت‌های ورزشی منطقه آزاد اروند از بدو تشکیل تاکنون فاقد شناسه ملی (حقوقی) بودند، گفت: این مسئله باعث ایجاد محدودیت در فعالیت‌های هیأت‌های ورزشی شده بود ولی با پیگیرهای که این اداره کل این مهم محقق شد.

وی، تصریح کرد: پیش‌ از این برای صدور شناسه ملی (حقوقی) از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان اقدام و حصول نتیجه آن مشمول زمان و هزینه فراوان بود که از این پس، این اداره‌کل به‌صورت مستقل نسبت به معرفی هیأت‌های ورزشی اروند جهت صدور شناسه ملی ( حقوقی) اقدام خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند ادامه داد: سایر هیأت‌ها نیز که تاکنون جهت اخذ شناسه ملی (حقوقی) و دسترسی به سامانه اداری ( اتوماسیون) اقدام نکرده‌اند، مکلف هستند تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

کعبی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات هیات‌های ورزشی منطقه آزاد اروند عدم دسترسی به سامانه اداری (اتوماسیون) بود، یادآور شد: این موضوع باعث شده بود تا در پیگیری و انجام فرآیندهای لازمه شده تأخیر ایجاد شود، همچنین با توجه به لزوم رفع ساز و کار مرسوم اداری و تسریع مکاتبات، خوشبختانه پس از پیگیری مستمر مقرر گردید سامانه اداری نیز در اختیار همه هیأت‌های این منطقه قرار بگیرد.

وی، خاطرنشان کرد: همچنین با جدیت تمام از طریق وزارت ورزش و جوانان و رؤسای فدراسیون‌ها پیگیر این موضوع هستیم تا برای تمامی هیأت‌های ورزشی منطقه آزاد اروند در خصوص عضویت هیات های اروند در مجامع فدراسیون‌ها و حق رأی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در پایان ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند را از استقلال کامل برخوردار سازیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12766

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: