به منظور توسعه تعاملات اقتصادی، کشاورزی و عمرانی؛

سازمان منطقه آزاد ارس و همیاری تفاهم نامه همکاری امضا کردند

منطقه‌‌ آزاد تجاری ـ صنعتی ارس و سازمان همیاری شهرداری‌های‌ آذربایجان‌شرقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مجید کیانی در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های‌ آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های مشترک منطقه آزاد و سازمان همیاری اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه امروز، سرآغاز تعاملات مشترک اقتصادی، تجاری، بازرگانی و عمرانی خواهد بود.

کیانی افزود: سازمان همیاری می‌تواند به عنوان مجموعه‌ای قابل اعتماد و اتکا در پیشبرد بخشی از برنامه‌های در دست اجرای منطقه آزاد ارس، نقشی مهم ایفا نماید.‌

مرتضی عبدل‌زاده نیز در دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری‌های مشترک با منطقه آزاد ارس، یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های ما در سال آتی است، عنوان کرد: ارتباط تنگاتنگ و عملیاتی دو سازمان با یکدیگر می‌تواند منشا خیر و برکات بیشتر برای استان و همچنین توسعه اقتصادی گردد.

عبدل‌زاده با بیان اینکه خوشبختانه تحول در مسیر توسعه ارس نسبت به قبل، ملموس‌تر است خاطرنشان ساخت: امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک به توسعه فعالیت‌های سرمایه گذاری، گردشگری و تجاری در استان، سرعت بخشیم.

بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه منعقده فی مابین سازمان همیاری و منطقه آزاد ارس، مشتمل بر همکاری، ارتقا و توسعه تعاملات اقتصادی، تجاری، بازرگانی، عمرانی، صنعت و معدن، کشاورزی، تامین و تدارکات، آموزش و پژوهش است.‌

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9971

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: