اولین سالن سینما در منطقه آزاد چابهار راه اندازی می‌شود

مدیر فرهنگی و هنری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی از تجهیز و راه اندازی اولین سالن سینما در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

علی قجری با اعلام این خبر گفت: توسعه و ارتقای زیرساخت های فرهنگی و هنری یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم در مناطق آزاد است.

قجری افزود: پیرو تاکید و دستور ریاست محترم جمهور به شورایعالی مناطق آزاد مبنی بر طراحی و اجرای رویدادها و برنامه‌های فرهنگی و هنری با هدف افزایش و ارتقای شادی و نشاط عمومی در مناطق آزاد، تمامی معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی مناطق آزاد کشور، برنامه‌های عملیاتی خود را در راستای ایجاد فضای مثبت و امیدبخش در جوامع محلی خود معطوف داشته‌اند.

وی گفت: بودجه ریزی مناطق آزاد کشور در سال جدید، مبتنی بر یک نگاه علمی، مساله محور و آمایش فرهنگی و اجتماعی در هر یک از مناطق صورت گرفته است و امیدواریم پایان امسال شاهد افزایش قابل توجهی در شاخص‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی نسبت به دوره‌های مشابه در ادوار گذشته باشیم.
مدیر فرهنگی، هنری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار با جمعیتی بالغ بر ۱۴۱ هزار نفر که مشتمل بر ۴۰ هزار نفر در روستاها و ۱۰۱ هزار نفر در بافت شهری سکونت دارند، تاکنون از مهمترین زیرساخت هنری یعنی سالن سینما محروم بوده است که بحمدالله با همت و مساعدت مدیرعامل منطقه و معاون فرهنگی و مدیران فرهنگی سازمان منطقه آزاد چابهار این کاستی برطرف شده است و اولین سالن سینمای چابهار در حال تجهیز بوده و بزودی افتتاح می‌شود و در اختیار مردم شریف، هنرمند و اصیل چابهار قرار می‌گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11366

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: