پاداش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند برای طلایی‌پوشان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در تمرینات تیم صنعت نفت، با تعیین پاداش قابل توجه، نفتی‌ها در راه تلاش برای موفقیت در لیگ برتر، تشویق کرد.

 علی زارعی، پیش از عزیمت تیم صنعت نفت آبادان به کرج برای انجام دیدار هفته بیست و ششم مقابل پیکان تهران، با حضور در تمرین طلایی‌پوشان از آخرین وضعیت نماینده آبادان در لیگ برتر بازدید به عمل آورد.
این بازدید پس از تخصیص ۸ میلیارد تومان از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به باشگاه صنعت نفت صورت پذیرفت.

زارعی در خلال بازدید از تمرین نفتی‌ها، اظهار کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان طی تفاهم‌نامه ای با باشگاه صنعت نفت در سه مرحله به حساب این باشگاه واریز شد که امروز پرداخت آخرین بخش از این قرارداد، انجام پذیرفت.

وی افزود: به این دلیل که صنعت نفت بخشی از تاریخ منطقه به‌شمار می‌رود و علاقه بسیاری در میان مردم اروندنشین به این تیم وجود دارد، سعی داریم که بخشی از دغدغه هواداران این تیم را بکاهیم و با حمایت مالی لازم، مسیر این تیم در راه بقا در لیگ برتر را هموار سازیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: بر همین اساس مقرر کردیم که در بازی‌های باقیمانده این تیم، در صورت کسب پیروزی پاداش قابل توجهی به اعضای این تیم پرداخت شود و برای بازیکنان گلزن نیز پاداش ویژه‌ تعیین گردد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: در صورت بقای این تیم در لیگ برتر، سازمان منطقه آزاد اروند در فصل آینده نیز همچون سال‌های گذشته، چتر حمایتی خود را از این تیم بر‌نمی‌دارد و مبلغ قابل توجهی به تیم صنعت نفت تخصیص خواهد یافت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10294

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: