در راستای عمل به مسئوليت های اجتماعی از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار انجام شد؛

تامین مالی نصب دو زمین چمن مصنوعی در محلات جدگال آباد و سرخ ریگ چابهار

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار از تامین مالی نصب دو زمین چمن مصنوعی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محلات جدگال آباد و سرخ ریگ چابهار در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی و ارتقای فضای ورزشی در محلات کمتر برخوردار خبر داد.

 مهدی آبروش با اعلام این خبر عنوان داشت: نصب این دو زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در دو محله کمتر برخوردار جدگال آباد و سرخ ریگ با مشارکت شهردار و شورای شهر چابهار صورت می گیرد.

آبروش تأکید کرد: هدف از این اقدام، تداوم فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ایجاد نشاط اجتماعی جوانان، آموزش و استعدادیابی جوانان مستعد در رشته ورزشی فوتبال در محدوده این منطقه است.

به گفته وی، سازمان منطقه آزاد چابهار در سال گذشته اقدام به تهیه و نصب ۱۷ زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم شهرستان چابهار، کنارک، دشتیاری و زرآباد با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان کرده و این اقدامات تا دستیابی به سرانه فضای ورزشی مطلوب ادامه دارد.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به گذراندن مراحل نصب نهایی این دو چمن مصنوعی افزود: ارتقا سرانه فضاهای ورزشی در روستاهای کمتر برخوردار، ضمن ایجاد فضایی سلامت برای پرورش سرمایه‌های ورزشی به پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان این محلات کمک می‌کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10622

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: