بازدید رایزنان بازرگانی وزارت امور خارجه از غرفه توانمندی‌های منطقه آزاد اروند

مدیر تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، از بازدید نمایندگان و زایرنان بازرگانی وزارت امور خارجه، از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ خبر داد.

 روح‌الله تهرانی در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادرات محور مناطق آزاد کشور(ایران اکسپو ۲۰۲۳)، بیان کرد: جمعی از نمایندگان و رایزن‌های بازرگانی وزات امور خارجه با حضور در سالن عرضه و ارائه توانمندی‌های مناطق آزاد کشور، در غرفه منطقه آزاد اروند حضور یافته و از توانمندی‌های واحدهای تولیدی این منطقه، بازدید کردند.

تهرانی با بیان اینکه این بازدید با محوریت معاونت امور اقتصادی وزارت امور خارجه صورت پذیرفت، گفت: این هیأت از ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در حیطه تولید و تجارت کسب اطلاع کرد و قول مساعد داد تا این ظرفیت‌ها در عرصه بین‌الملل نیز از سوی وزارت امور خارجه، منعکس گردد.

وی، تصریح کرد: همچنین انعکاس بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند در درگاه‌های اینترنتی این وزارتخانه، از دیگر مباحثی بود که در خلال این بازدید، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: از این گروه دعوت شد تا با حضور در منطقه آزاد اروند، ظرفیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری این منطقه در حوزه تولید، گردشگری، صنعت و سایر حیطه‌های اقتصادی را بازدید کرده و راهکارهای مناسب را در زمینه ایجاد مراودات بین‌الملل فراهم آورد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10586

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: