انعقاد تفاهم‌نامه تامین آب مورد نیاز در منطقه آزاد چابهار

تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت تامین آب صنایع و معادن ایمواسکو جهت تامین آب مورد نیاز سطح منطقه امضا شد.

طی نشستی با حضور امیر مقدم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و محمدحسن اسدی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره ایمواسکو، تفاهم‌نامه همکاری در راستای تامین بلند مدت آب مورد نیاز مطابق نیاز اعلامی واحدهای تولیدی، تجاری و فعالان اقتصادی مستقر در منطقه آزاد چابهار و همچنین تامین آب شرب مورد نیاز منطقه و مصارف سازمان به مقدار مشخص در دوره محدود و با کاربری معین که تحویل آن در مخازن ذخیره سایت شیرین سازی صورت خواهد پذیرفت، منعقد شد.

امیر مقدم عنوان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی، میزان بارش و کمبود آب با وجود افراد خوش فکر و متخصص در زمینه رونق تولید، اسدی، در سطح استان اقدامات خوب و ارزنده‌ای انجام داده که یکی از این اقدامات تامین آب از دریای عمان است.

مقدم در ادامه ضمن اشاره به دیدارهای صورت گرفته و تعاملات منتج به انعقاد این تفاهم‌نامه، با اشاره به اهمیت این تفاهم‌نامه تصریح کرد: تسریع اجرای پروژه آبرسانی از اهمیت بالایی برخوردار است که خوشبختانه با تعامل و هم‌افزایی که وجود دارد این امر به سرعت صورت خواهد گرفت.

اسدی مدیرعامل ایمواسکو هم اظهار داشت: تفاهم‌نامه با ابتکار و پیگیری مقدم مدیرعامل منطقه آزاد چابهار امضا شد و فصل جدیدی از توسعه آبرسانی در چابهار را رقم خواهد زد و به زودی شاهد پیشرفت و رشد تولید خواهیم شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12502

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: