امضای تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد اروند

تفاهم نامه همکاری مشترک با استفاده از ظرفیت ها و امکانات دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد اروند؛ به منظور ایجاد و راه اندازی پردیس بین المللی علم و فناوری اروند دانشگاه تهران، منعقد شد.

با حضور علی زارعی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و هیأت همراه، از محل احداث و راه اندازی پردیس بین المللی علم و فناوری اروند دانشگاه تهران، بازدید و سپس تفاهم نامه این پروژه علمی به امضای طرفین رسید.

زارعی در این نشست ضمن اعلام خرسندی از حضور دانشگاه بین المللی تهران در منطقه، اظهار داشت: قطعا راه اندازی این پردیس دانشگاهی سر منشأ تحولات مثبت و ارزنده ای خواهد شد.

وی، افزود: توسعه فناوری دانش بنیان از سیاست گذاری های مهم سازمان منطقه آزاد اروند است که با حضور دانشگاه تهران شاهد پیشرفت کمی و کیفی، علمی و فرهنگی در منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تعاملات پیش رو را موجب شکوفایی علمی در منطقه دانست و گفت: جانمایی این دانشگاه در مینو شهر اتفاق خجسته ای برای رشد و توسعه این شهر خواهد بود و بدون شک مردم منطقه از آن منتفع خواهند شد.

زارعی همجواری با کشورهای حوزه خلیج فارس و بویژه عراق را یک امتیاز برای اروند عنوان کرد و افزود: یکی از سیاست های پیش ارائه راهبردایی برای جذب دانشجو از کشورهای همسایه خواهد بود که با تبادلات علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایجاد شده نقش اثر گذاری در توسعه پایدار منطقه خواهند داشت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12631

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: