اقلیم کردستان عراق هم با ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کیش آشنا شد

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: استاندار سلیمانیه و وزیر گردشگری اقلیم کردستان عراق در بازدید از غرفه سازمان منطقه آزاد کیش در نمایشگاه عراق با ظرفیت های سرمایه گذاری این منطقه آشنا شدند.

 ناصر قاسمی‌نیا، ضمن تشریح برگزاری این نمایشگاه افزود: در این رویداد بین‌المللی، یک نشست خبری به دعوت ایران با حضور تمام مجامع و افراد فعال در بخش‌های مختلف سلیمانیه، اقلیم کردستان و خبرگزاری‌ها همراه با سخنرانی دبیر شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد.

قاسمی‌نیا افزود: در این نمایشگاه هر منطقه، پنل های تخصصی ویژه خود را برای مذاکره، معرفی فرصت ها و توسعه روابط به صورت جداگانه با جوامع برگزار می کند که در صورت توافقات منجر به امضا تفاهم نامه خواهد شد.

وی در ادامه از برپایی نشستی با حضور وزیر گردشگری اقلیم کردستان، سلیمانه و اربیل عراق در راستای معرفی ظرفیت های مختلف منطقه آزاد کیش به ویژه حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در بازدید مسئولان سلیمانیه و اقلیم کردستان از غرفه کیش، بسته ها و پروژه های سرمایه گذاری این منطقه آزاد رونمایی شد.

مدیر توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: طی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق، برپایی جلساتی در خصوص توسعه گردشگری و تبادل گردشگر با آژانس‌ها و انجمن های صنفی سلیمانیه و اربیل نیز برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی‌نیا با اشاره به حضور عزت اله محمدی مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش در این نمایشگاه گفت: با توجه به استقبال مردم اقلیم کردستان از ظرفیت‌های موجود در کیش، مذاکراتی در خصوص برقراری پرواز مستقیم کیش به سلیمانیه یا اربیل با دفاتر خدمات مسافرتی و ایرلاین های این منطقه انجام شد.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق، یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در منطقه خاورمیانه است که از ۲۶ تا ۲۹ مرداد با حضور کشورهای مختلف برپا خواهد بود.

دکتر ناصر قاسمی نیا از مدیران خوش نام  و با سابقه در حوزه گردشگری در منطقه آزاد کیش است که امید داریم تا با رایزنی ها و تلاش های  وی برای جذب گردشگر در کیش کمی اوضاع صاحبین کسب و کار در کیش رونق یابد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11765

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: