در 6 ماهه نخست سالجاری؛

افزایش ۴۰ درصدی صادرات از منطقه آزادچابهار

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به افزایش تولید در این منطقه در ۶ ماهه نخست سالجاری از افزایش ۴۰ درصدی صادرات خبر داد.

 محمد هدائی گفت: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد چابهار و حضور سرمایه‌گذاران فعال سبب افزایش فعالیت‌های اقتصادی و فزونی صادرات شده است.

هدائی با اشاره به بهره برداری رسیدن واحدهای تولیدی جدید و به نتیجه رسیدن طرح توسعه در این منطقه افزود: در ۶ ماهه اول سالجاری میزان صادرات حاصل از تولید در این منطقه نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته و این حاصل ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و ایجاد زیرساخت‌هایی است که سازمان جهت جهش تولید و صادرات و با حمایت از سرمایه گذاران فراهم کرده و تسهیل و تسریع در روند فعالیت‌های اقتصادی نقش بسزایی در این امر دارد.

وی گفت: در نیمه نخست سالجاری تعداد واحدهای تولیدی صادراتی این منطقه با ۳۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱۱ واحد رسیده است.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: تعداد کشورهای هدف صادرات، افزایش ۱۰۰ درصدی داشته که درخور توجه است و ما برای عملیاتی کردن شعار سال مبنی بر رشد تولید و در جهت جهش صادرات از تمامی توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12346

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: