نسخه اولیه سامانه شفافیت سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد

نسخه اولیه سامانه شفافیت عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند، با هدف ارتقاء دسترسی عموم مردم به داده‌ها و اطلاعات مربوط به عملکرد در بخش‌های مختلف این سازمان رونمایی شد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر اظهارداشت: با هدف تحقق دسترسی آزاد به اطلاعات در حوزه‌های مختلف عملکردی این سازمان، نسخه اولیه سامانه شفافیت به همت کارشناسان در مدیریت فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول دیجیتال سازمان منطقه آزاد اروند راه‌‌اندازی شد.

عبدالرضا ارسطو افزود: در فاز نخست راه‌اندازی این سامانه، گزارش‌های مختلف همچون هزینه‌ها، درآمدها، منابع، مصارف، حجم سرمایه‌‎گذاری و ده‌ها بخش دیگر بر اساس گزارش مجمع سالانه بر روی این سازمانه به نشانیwww.arvandfreezone.com/shafaf در دسترس عموم قرار گرفته است.

ارسطو  گفت: این سامانه پیرو تأکید مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و در راستای دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر شفافیت عملکرد همچنین در اجرای مصوبه شماره یک از جلسه شانزدهم شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور مبنی بر ارتقای شفافیت و دسترسی آزاد شهروندان به داده‌های خام و با عنایت به اصل نخست از اصول ۱۲ گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی ابلاغی رئیس جمهور با موضوع «تولید و ارائه اطلاعات صحیح، دقیق، به موقع و مرتبط به مراجع ذیصلاح و مردم به ویژه در حوزه فعالیت های اقتصادی و تامین اشراف دولت» طراحی، پیاده‌سازی و راه‌اندازی شده است.

گفتنی است علاوه‌بر استمرار تکمیل تدریجی اطلاعات سایر بخش‌های سامانه شفافیت، اطلاعات این سامانه به‌صورت دوره‌ای بروزرسانی خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9797

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: